Linku pro klienty přivedete k životu v několika málo krocích...
Nejdříve si vyberete telefonní číslo, které bude „vstupním“ bodem do vaší společnosti.
Poté si určíte vlastnosti linky, například jak má vypadat uvítací hláska pro klienty.
Ať budete kdekoli, můžete s klienty i dodavateli hovořit pomocí firemní linky.
Můžete si ponechat stávající telefonní číslo nebo vám nabídneme nové...
CeníkI v době mobilních telefonů se klientská linka vyplatí. Zákazníci se vždy dovolají a přivítá je jednotné sdělení. Můžete si připravit i další hlásky, které klienti uslyší po vytočení vašeho čísla – například informace o změně otevíracích hodin. Nemluvě o tom, že není potřeba rozdávat telefonní čísla zaměstnanců...
Statistiky, které vám linka nabízí, přináší užitečné údaje. Dostanete tak do ruky přehledy o počtu hovorů za vybrané období či sumu zmeškaných volání. Pokud byste potřebovali připojit klasické linky, i to je možné...