Jak to funguje

Linku pro klienty přivedete k životu v několika málo krocích...

Zvolíte si číslo

Nejdříve si vyberete telefonní číslo, které bude „vstupním“ bodem do vaší společnosti.

Nastavíte si služby

Poté si určíte vlastnosti linky, například jak má vypadat uvítací hláska pro klienty.

Spustíte linku

Ať budete kdekoli, můžete s klienty i dodavateli hovořit pomocí firemní linky.

Můžete si ponechat stávající telefonní číslo nebo vám nabídneme nové...

Ceník

Krok kupředu v péči o klienty

I v době mobilních telefonů se klientská linka vyplatí. Zákazníci se vždy dovolají a přivítá je jednotné sdělení. Můžete si připravit i další hlásky, které klienti uslyší po vytočení vašeho čísla – například informace o změně otevíracích hodin. Nemluvě o tom, že není potřeba rozdávat telefonní čísla zaměstnanců...

Jaké funkce v lince najdete

Linka pro klienty - nástěnka

Uvítací hlásky

  • U každého hovoru zajistí jednotné a profesionální přijetí
  • Přivítání lze snadno a rychle změnit v nastavení systému
  • Pomáhá budovat pozitivní vnímání společnosti

Směrování hovorů

  • Zajistí distribuci hovorů na nejrůznější telefony
  • Počítá s mobilními i IP telefony, stejně jako se SIP klienty
  • Klienti se vždy dovolají, případně dostanou informaci, že jim někdo zavolá později

Skupinová vyzvánění

  • Hovor je směrován na několik telefonů najednou
  • Může zvonit vybraným zaměstnancům zároveň nebo je osloví postupně
  • Maximálně zvyšuje garanci, že se zákazník vždy dovolá

Nahrávání hovorů

  • Pomáhá, pokud máte zákonem danou povinnost monitorovat volání
  • Usnadňuje odhalit slabší místa v komunikaci
  • Umí plošně nahrávat všechny hovory nebo vybrané cílové linky

Automatická spojovatelka

  • Jde o všem dobře známý rozhodovací strom
  • Ptá se klientů, kam chtějí přepojit
  • Dokáže oslovit konkrétní oddělení a specialisty

Vlastní hlásky

  • Automaticky převádí text do mluvené podoby
  • Je vhodné pro nejrůznější typy sdělení
  • Převedení zabere jen chvilku a je jednoduché
Linka pro klienty - nahrávky

Ještě něco navíc

Statistiky, které vám linka nabízí, přináší užitečné údaje. Dostanete tak do ruky přehledy o počtu hovorů za vybrané období či sumu zmeškaných volání. Pokud byste potřebovali připojit klasické linky, i to je možné...

Mobily vs. linka

Mobilní telefony

  • Volající čeká, až daný specialista dohovoří.
  • Hovor zákazníka končí u špatného kolegy.
  • Firma rozdává mobilní čísla svých zaměstnanců.
  • Klient se nedozví klíčová sdělení.
  • Vedení nemůže analyzovat chyby v komunikaci.

Linka pro klienty

  • Skupinové zvonění klientovi sežene odborníka bez čekání.
  • Automatická spojovatelka přivede klienta tam, kam potřebuje.
  • Společnost zachovává soukromí a prezentuje se jediným číslem.
  • Vlastní hlásky automaticky zákazníka informují.
  • Nahrávky hovorů snadno odhalí nevhodné vystupování.