Kterou variantu vybrat?

Cloud (základní instalace) Private (rozšíření systému)
Zkušební provoz
Uvítací hlásky
Směrování hovorů
Skupinová vyzvánění
Automatická spojovatelka
Nahrávání hovorů
Vlastní hlásky
Telefonní ústředna
Statistiky

Stále si nejste jistí, která varianta je pro vás ta pravá? Nevadí, ozvěte se nám a vše spolu probereme krok za krokem.

Ceny a nastavení

Naše ceny jsou přehledné a neskrývají žádná překvapení. Spočítejte si, kolik by vás měsíční provoz linky pro klienty stál.

1. Vyberte si typ služby

Formou sdílené služby (500,- Kč / měsíc)

Formou individuální instalace (2000,- Kč / měsíc)

2. Zvolte počet uživatelů
Základní uživatelská licence pro jeden pevný telefon nebo jeden mobilní telefon (50,- Kč / měsíc)
Nahrávání uživatele, včetně úložného prostoru na 3 měsíce nahrávek (150,- Kč / měsíc)

3. Vyberte si rozšíření

Doplňkový modul Linky (500,- Kč / měsíc)

Doplňkový modul Linky; portál pro management hlásek, 60 minut hlásek měsíčně (500,- Kč / měsíc)

Doplňkový modul Linky; statistické údaje a reporting hovorů (500,- Kč / měsíc)

4. Máte zájem o služby týkající se sítí?
Telekomunikační připojení do veřejné telefonní sítě (100,- Kč / měsíc)
Přístupové provolbové číslo Linky; regionální čísla ČR (25,- Kč / měsíc)
Vstupní hlasový kanál Linky (25,- Kč / měsíc)
Vstupně-výstupní hlasový kanál Linky; lze přepojení příchozích hovorů na mobilní či fixní čísla v ČR (750,- Kč / měsíc)

5. Portace čísla

Bez portace (bezplatně)

PAC – portace čísla nebo provolby do systémové SIP trunku Linky (1999,- Kč / jednorázově)

6. Zvolte typ servisní služby

Po-Pá, 8-17, reakční čas NBD (v ceně Linky)

Po-Pá, 8-17, reakční čas 6h, 1h na změnové požadavky měsíčně (2000,- Kč / měsíc)

Vaše měsíční cena je .

Jednorázový zřizovací poplatek je 4900,- Kč.
Poplatek zahrnuje nastavení služby, přípravu uvítací vstupní hlásky a kalendářů.

Bezplatný zkoušební provoz

Také neradi kupujeme zajíce v pytli. Proto vám nabízíme, abyste si linku pro klienty zdarma otestovali. A to po dobu jednoho měsíce.