Telefonie podle vašich představ

  • Profesionální přivítání zákazníků
  • Inteligentní distribuce hovorů (na mobily i pevnou)
  • Zvonění na několika telefonech zároveň
  • Nahrávání hovorů
  • Přehledy a statistiky volání
  • Bezplatný zkušební provoz

Linka na zkoušku

Nabízíme bezplatný zkušební provoz systému na jeden měsíc (telefonní poplatky je nutné uhradit). Stačí si o to požádat pomocí krátkého formuláře.

Naše zákaznické linky umí...

  • Uvítací hlásky

    V základní variantě systému je funkce pro přehrávání hlásek, které přivítají volající.

  • Směrování hovorů

    Základní stavební prvek se postará o inteligentní distribuci hovorů na správné lidi.

  • Skupinová vyzvánění

    Hromadné zvonění na více telefonech zároveň (ale také postupně) urychlí vyřízení hovoru.

  • Automatická spojovatelka

    Všem dobře známý rozhodovací strom, kde si vybíráme, se kterým zaměstnanem chceme hovořit.

  • Nahrávání hovorů

    Máte povinnost monitorovat volání, nebo byste díky nahrávání rádi zvýšili kvalitu komunikace?

  • Vlastní hlásky

    Linka pro klienty zahrnuje nástroje pro přípravu vlastních hlasových vzkazů a sdělení.

  • Telefonní ústředna

    Některým společnostem dává smysl i připojení klasických telefoních linek, také to linka umožňuje.

  • Statistiky

    Vedoucí pracovníci získají přehled o množství zmeškaných hovorů, i tom, kolik zákazníků se dovolalo.

  • Aktivace přes web

    Systém si můžete sami nastavit přes webové rozhraní, dostanete tak přesně to, co potřebujete.

Vybrané reference

logo MultiSport

Systém nám velice efektivně pomohl s distribucí příchozích hovorů na aktuální kampaně. Poskytl nám jistotu, že každý zákazník bude včas odbaven (obsloužen). Jeho součástí je i nahrávání hovorů, které není tak nákladné jako jiná hardwarová řešení. Servisní tým garantuje krátké reakční doby a rychlé zapracování změn do systému.

logo VAK Beroun

Systém nám umožnil okamžitě informovat zákazníky pomocí překladače z textu na hlas a vkládat aktuální zprávy o stavu havárií a jejich oprav na informačních linkách. Odpadá tím zdlouhavé nahrávání namluveného informačního textu. Zároveň se dispečer může věnovat řešení havárie, zatímco dříve musel odpovídat na příchozí telefonáty. Naše služby se tím výrazně zkvalitnily.

logo Drink SOS

Systém nás překvapil svou kvalitou, rychlostí a spolehlivostí. Cloudové řešení nám přineslo každoroční úsporu za energii, protože odpadly náklady na hardware (stará pbx a externí doplňky u nás ve firmě). Nemusíme řešit aktualizace hardwarových systémů. Také odpadly návštěvy techniků, o veškerá nastavení a změny se postarají vzdáleně.